piątek, 3 grudnia 2010

Hematospermia (zardzewiała kanalizacja)

Wielebny Smith, lat czterdzieści osiem, pastor żyjący w celibacie, zgłosił się do mnie z bólami w dwóch kłopotli­wych do opisania miejscach. Jednym z nich było krocze, miejsce pomiędzy moszną a odbytem; odczuwał w nim taki ból, jak gdyby zbyt długo jechał na rowerze.
 Pastor odczu­wał również ból w okolicy nadłonowej, bezpośrednio poniżej pępka. Często musiał oddawać mocz.Zwierzył mi się też, że czasem z jego członka wydobywa się biała lub przezroczysta wydzielina. Pastor nigdy nie cier­piał na żadne choroby weneryczne, nie uprawiał też seksu, z wyjątkiem sporadycznej masturbacji. Marvin,sześćdziesięciosiedmioletni emerytowany księgo­wy, pewnego ranka zauważył krew na swojej piżamie. Kilka dni przedtem jego żona odkryła ślady krwi w wydzielinie pochwowej wkrótce po stosunku. Będąc mężczyzną meto­dycznym, Marvin za pomocą masturbacji odkrył, kto był od­powiedzialny za to krwawienie. Rzeczywiście, w swojej sper­mie zauważył małe cętki o wielkości i kolorze zmielonej ka­wy. Wtedy zgłosił się do mnie po poradę. Marvin nie odczuwał żadnego bólu, w moczu nie było śla­dów krwi; nie występowały też żadne inne objawy przerostu gruczołu krokowego. Gdy okazało się, że badania urologicznie wykazały żadnychzmian, powiedziałem mu, że nie ma Powodów do niepokoju, i poleciłem zgłosić się za rok.

2 komentarze:

  1. W moim przypadku krwi jest bardzo dużo. Poprzednim razem gdy to mi się przytrafiło przerażony polecialem do urologa, po wyrok. Na szczęście lekarz mnie uspokoił zrobił szereg badań i przepisał odpowiednie leczenie - faktycznie po wskazanym czasie objawy ustąpiły.
    Po niecałym roku sprawa powróciła - nie miałem czasu iść do lekarza, więc na własną rękę zdobyłem leki, które przepisał mi wcześniej. Jednak jakoś nie jestem pewny czy i teraz działają. Dopóki nie skończę leków "poszczę" jeżeli chodzi o orgazmy. Jeżeli jednak po skończeniu tabletek okaże się, że problem nie znikł znowu polecę do urologa. Bólów nie odczuwam żadnych poza dyskomfortem bezpośrednio po krwawym wytrysku, jednak to też nie jest ból(po prostu czuję, się "przepełniony").
    Ważną rzecz jaką udało mi się tym razem zaobserwować, to to, że krwawienie występuje dosłownie kilka sekund po wytrysku, a nie tak jak do tej pory myślałem jednocześnie.
    Mam 21 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń